Dewi Tibben liep al jaren rond met het idee om een eigen beautymerk te starten. Ze had al jaren ervaring in haar eigen salon als schoonheidsspecialiste en verzorgde ook make-up voor bruidjes. Ze merkte dat het aanbrengen van nepwimpers een ontzettend groot verschil kon maken in de uitstraling. Omdat ze zelf moeilijk goede wimpers kon vinden die er natuurlijk uitzagen (en ook vegan zijn), besloot ze op onderzoek uit te gaan. En zo is Bisou Lashes geboren.
We hielpen Dewi vanaf het eerste moment. We hebben samen gebrainstormd over de naam, de stijl en de boodschap die we over willen brengen. Zo hebben we na het bepalen van de definitieve naam een aantal logo ontwerpen voorgelegd. Voor Dewi sprong 1 ontwerp er direct helemaal uit. Dit was precies hoe ze het voor haar zag. Daarna zijn we verder gegaan met het doorontwikkelen van de stijl die we ook hebben doorgevoerd in de webshop.
We hebben voor Bisou een aantal influencers geregeld die de wimpers dragen. Dit hebben we gedaan door directe lijntjes en via diverse make-up artiesten. Bekende namen die de wimpers van Bisou regelmatig dragen zijn onder andere: Davina Michelle, Nikki Plessen, Tooske Ragas, Dyantha Brooks, Monique Westenberg en vele anderen. Ook werden de wimpers al gebruikt voor het Eurovisie Songfestival.